AGV näide
Kõrgeimad nõuded väikseima võimaliku paigaldusruumiga
Automaatjuhtimisega sõidukid (AGV-d) on mööda tähistatud marsruute sõitvad transpordivahendid. Neid kasutatakse materjalide automatiseeritud ja mehitamata transpordivahendina, mis on osa intralogistilisest protsessist. Automaatjuhtimisega sõidukid kombineeritakse sageli keskjuhtimissüsteemiga, et luua komplekssed mehitamata transpordisüsteemid (DTS-id). Neid kasutatakse nii väikeste kui ka suurte vedude tegemiseks ning suure tõhususe ja ohutusega automatiseeritud logistikaprotsesside võimaldamiseks. Need protsessid töötavad sageli ööpäev läbi.
Mehitamata transpordisüsteemid seavad rullikute ja rataste talitlusele, kitsastes paigaldusoludes, tähtsaid nõudmisi. Ühe automaatjuhtimisega sõiduki kandevõime võib näiteks ulatuda mõnest kilogrammist mitme tonnini. Automaatveokite rattad peavad tagama võrreldes tavaliste ratastega palju kõrgemal tasemel kasutusjõudluse, sest need on sageli püsikasutuses. Nende kasutustingimuste tõttu vajavad automaatveokid sageli neile kohandatud rullikute veerepindu ja püsikasutuseks loodud rattalaagreid.
Blickle Besthane® ja Vulkollan® veerepinna materjalid on eriti sobivad automaatveokitel kasutamiseks. Need tagavad võimalikult väikese veeretakistuse ja on standardvalikus saadaval GB- ja GVU-seeria jooksurullikutena. Need on saadaval ka GBN-, GVUN- ja VSVU-seeria veorullikutena. Mõned kahvlite lahendused on loodud otseselt mehitamata veosüsteemide rakenduste jaoks ning tagavad pika kasutusea ja hooldusvaba kasutuse. Blickle pakub palju erilahendusi alates ülikompaktsetest pöördkahvliga ratastest, millel on spetsiaalsed laagrid ja veerepinna erigeomeetria, elektromagnetiliste pidurisüsteemidega tugevdatud raskeveolahendusteni.