Vedrustatud rataste sarjad
Tundlike kaupade ohutu teisaldamine

Rataste vedrustus pikendab rataste kasutusiga, sest vähendab löökide ja kokkupõrgete mõju. Vedrustus kaitseb ka õrnu ja väärtuslikke kaupu löökide ja kokkupõrgete mõju eest. Rataste vedrustus tagab lasti koormuse ühtlasema jaotumise ja alandab teisaldamise mürataset.
Blickle tootevalikus on neli teras- või polüuretaanvedruga vedrustatud kahvlit. LHF sari põhineb Blickle LH-kahvlil ja sellel on terasvedru, nagu ka LSFN sari, mis põhineb LS sarja kahvlil. LSFE sari põhineb samuti LS sarjal ja sellel on polüuretaanelastomeerist kiik konstruktsiooniga plaadi ehitus. Blickle LPFE kahvlil on polüuretaanvedruga varustatud terasest keeviskonstruktsioon. Patenditud plaatvedru disain tagab suurepärased vedrustuse summutusomadused.
Vedrustuses kasutatakse terasvedrusid, millel on pikk kasutusiga. Terasvedru säilitab oma omadused pikema perioodi jooksul.
Polüuretaanvedrud summutavad lisaks vedrustusele ka löökide mõju. Polüuretaani omadustest tingituna vajavad need vedrud aeg-ajalt järelpingutamist.
Vedrustatud kahvliga rattavalimisel tuleks arvestada vedru pinge, algpinge ja vedru suurima käiguga.
Algpinge on jõud, mida kasutatakse vedru eelpingestamiseks. Vedru liigub või paindub alles selle jõu ületamisel. Vedru pinge on jõu hulk, mis on vajalik lõppasendini jõudmiseks. Vedru suurim käik on paigalduskõrguse muutus koormamata oleku ja suurima kokkusurutud asendi vahel.
Optimaalne staatiline koormus on umbes pool vedru pingest. Kahvliga ratta summutusvõime on selles vahemikus optimaalne. Kui jõud on liiga suur või liiga väike, on vedrustuse tundlikkus piiratud.
Lisateavet leiad siit.